Label Kaat

Verzending binnen 1 tot 3 werkdagen

FAQ (Veelgestelde Vragen)

Heb je een vraag? Hieronder staan de antwoorden op onze veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op via contact@labelkaat.nl of ons contactformulier

  1. Voeg de items toe aan de winkelwagen
  2. Ga vervolgens naar de winkelwagen en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’.
  3. Vul dan je persoonlijke- en adresgegevens in.
  4. Eventueel kan je je verzending aanpassen naar wens.
  5. Selecteer de bank waarmee je wilt betalen.
  6. Reken vervolgens je bestelling af.
  7. Hierna krijg je een bevestigingsmail en vervolgens een mail als jouw bestelling verzonden is.

Momenteel kan je enkel een bestelling plaatsen als je woonachtig bent in Nederland.

Wij kunnen de adresgegevens aanpassen totdat we jouw bestelling verstuurd hebben. Is je bestelling al verstuurd? Dan kan er helaas niet meer voor je worden betekend.

Je kunt de juiste adresgegevens doorsturen naar contact@labelkaat.nl, voeg hierbij ook je ordernummer en persoonsgegevens toe zodat we jouw bestelling makkelijk kunnen vinden.

Als je bestelling nog niet verzonden is, dan kan je je bestelling nog annuleren. Dit kan je doen door een mail te sturen naar contact@labelkaat.nl, in deze mail vermeld je je ordernummer en persoonsgegevens. Wij zullen contact opnemen om het verder op te lossen! Mocht je je bestelling willen annuleren nadat deze verzonden is, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Let op! de terugbetaling van je bestelling is €0,55 lager in verband servicekosten

Wij verzenden onze bestellingen via PostNL, zij zorgen ervoor dat jouw bestelling binnen 1 tot 3 dagen thuis wordt geleverd (onder voorbehoud van vertraging door PostNL).
Wij bieden drie verzendopties aan, zodra jij jouw items in je winkelwagen plaatst kun jij zien voor welke opties jouw bestelling in aanmerking komt.

Brievenbuspost zonder track&trace €2,95
Brievenbuspost met track&trace €4,50
Pakketpost met track&trace €5,95

Bij bestellingen waarbij de verzendoptie ‘brievenbuspost zonder track&trace’ gekozen is, kunnen wij helaas niet aangeven waar je bestelling zich precies bevind. Nadat je de verzendbevestiging hebt gehad via de mail, zal je bestelling binnen 1-3 dagen thuis geleverd worden (onder voorbehoud van vertraging door PostNL).

Bij bestellingen waarbij de verzendoptie ‘brievenbuspost met track&trace’ of ‘pakketpost met track&trace’ gekozen is, ontvang je een mail van Label Kaat met daarin de track&trace code. Via deze code kan jij jouw bestelling precies traceren en dus zien wanneer deze geleverd wordt.

Nee! Wij hebben ook een eigen winkel aan huis (Passewaaij 15, 6658CE, Beneden-Leeuwen). Hier organiseren we regelmatig een open huis, voor de data wanneer dit plaatsvindt houdt onze sociale media in de gaten. Daarnaast zijn wij iedere donderdagavond van 18.30 tot 20.30 uur geopend. Ook zullen wij regelmatig op verschillende markten staan, de data en locatie zal wederom gecommuniceerd worden via onze sociale media.

Er kan alleen voor het afrekenen een kortingscode toegevoegd worden.

Mocht je niet tevreden zijn met (een deel van) je aankoop, dan kun je deze retourneren of ruilen. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, wij willen de retourzending ook binnen 14 dagen na ontvangst ontvangen hebben. Wij verplichten niet om de reden van retour te vermelden, maar wij zijn er wel benieuwd naar!

Mocht je gebruik willen maken van het retourneren/ ruilen stuur dan een e-mail naar contact@labelkaat.nl. Je ontvangt van ons een retourformulier wat bijgevoegd moet worden bij de retourzending. Zodra wij de retour, in goede staat, ontvangen hebben, zullen wij het volledige aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op de rekening waarvan de bestelling betaald is.

De kosten voor retour van uw thuis naar de (web)winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillen per vervoeder, raadpleeg voor exacte tarieven de website van uw vervoerder. Ook is het mogelijk om de bestelling zelf terug te brengen naar onze (web)winkel.

Het bedrag dat je hebt betaald voor de producten, dus exclusief verzendkosten, wordt binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort op de rekening waarmee de order is geplaatst. Let op! de terugbetaling is €0,55 lager in verband servicekosten

Wat vervelend dat je een item hebt ontvangen wat defect is! Neem contact op via contact@labelkaat.nl. Vermeld in het onderwerp het ordernummer en een duidelijke beschrijving van het defecte item. Voeg ook foto’s toe ter ondersteuning/ bewijs zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij zullen de klacht vervolgens in behandeling nemen zodat we de klacht samen met jou goed kunnen oplossen. Binnen maximaal 5 werkdagen ontvang je reactie.

Raadpleeg hiervoor onze pagina betreft onderhoud van de sieraden (klik hier)! Of de onderhoudsflyer die je bij je bestelling geleverd krijgt.  

Winkelwagen